X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 01 مهر 1399
تعداد بازدید خبر : 72
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 01 مهر,1399 | 03:22 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 01 مهر,1399 | 03:21 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 01 مهر,1399 | 03:22 ب.ظ

ادعای دروغ درخصوص دو زندانی تکذیب شد

  • ادعای دروغ درخصوص دو زندانی تکذیب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه ، در روز‌های اخیر رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از ایران که تحت حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی مدیریت می‌شوند، در ادامه پروژه فضاسازی رسانه‌ای علیه رویکرد دستگاه قضا در مبارزه همه جانبه با فساد و ناامنی، اقدام به انتشار اخبار مجعول و بی‌پایه و اساس می‌نمایند.

در همین راستا، روز گذشته، ادعایی مطرح شد که یک زندانی مشخص در زندان ارومیه اقدام به اعتصاب غذا کرده است.

مصطفی حبیبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، ضمن رد اعتصاب یک محکوم در زندان ارومیه، گفت: این فرد به جرم همکاری موثر با گروهک داعش و اقدام علیه امنیت ملی به حبس محکوم شده و هم‌اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود است.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی تاکید کرد: ادعای اعتصاب غذای این محکوم به هیچ عنوان صحت ندارد.

همچنین، ادعا شده است، زندانی دیگری به نام «سالم زند» در زندان زاهدان به علت ابتلا به بیماری کرونا و عدم رسیدگی به وضعیت جسمانی او فوت کرده است.

سلیمانی مدیر کل زندان‌های سیستان و بلوچستان درباره ادعای مطرح شده گفت: این فرد که به جرم جاسوسی به نفع دولت بیگانه، محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت است، نه به بیماری کرونا مبتلا شده و نه فوت کرده است.

وی افزود: زندانی مورد ادعا، به علت بیماری دیگری که پیشتر به آن مبتلا بوده از چند هفته قبل به بیمارستان اعزام شده و هم اکنون مراحل درمان وی در حال انجام است.

برچسب ها:
ارسال نظر: