X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 15 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 102
تاریخ ثبت : شنبه, 15 شهریور,1399 | 11:16 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 15 شهریور,1399 | 11:16 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 15 شهریور,1399 | 11:16 ق.ظ

هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به رژیم صهیونیستی

  • هشدار گزارشگر ویژه سازمان ملل به رژیم صهیونیستی
غزه

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین با انتشار بیانیه‌ای، از رژیم صهیونیستی به دلیل افزایش محدودیت‌ها و محاصره نوار غزه و رو به رو کردن بیش از ۲ میلیون نفر با یک بحران انسانی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، مایکل لینک، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین به شدت از محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

سایت خبری مسیحیان فلسطین «سبیل» در ادامه این گزارش آورده، لینک با اشاره به اینکه در نتیجه ۱۴ سال محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی فقر در این منطقه ریشه دوانده است، افزود: ما دیگر در آستانه یک بحران انسانی قرار نداریم بلکه اکنون در وسط این بحران هستیم. این یک فاجعه ساخته دست انسان است اما اگر اراده ای سیاسی وجود داشته باشد به سرعت قابل حل است.

وی گفت: غزه نیازی به راه حل‌های موقت ندارد، بلکه به جای آن ضروری است تا محاصره پایان یابد و از حق توسعه اقتصادی و تعیین سرنوشت خود برخوردار شود. صلح واقعی و بازسازی غزه تنها با احترام کامل به حقوق ابتدایی ۲ میلیون فلسطینی ساکن آنجا محقق خواهد شد.

لینک با ابراز نگرانی از افزایش تنش‌ها در غزه، بیان کرد: رژیم صهیونیستی به جای برداشتن قدم‌های موثر به منظور بهبود شرایط غیرنظامیان و رفع محاصره نوار غزه، اقدامات محدود کننده خود را ادامه داده است.

برچسب ها:
ارسال نظر: