X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 02 شهریور 1399
تعداد بازدید خبر : 60
تاریخ ثبت : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 03:26 ب.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 03:26 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 02 شهریور,1399 | 03:26 ب.ظ

برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در کل کشور

  • برند سازی محصولات شاخص تولیدکنندگان زن در کل کشور
فریبا نظری

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند؛ با هدف برند سازی معرفی می‌شوند.هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه؛ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، فریبا نظری در پنجمین نشست مجازی کارگروه اقتصادی این حوزه، طرح پیشنهادی دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان شمالی با موضوع  برند سازی یک محصول در هر استان ارائه و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 نظری یادآور شد: مطابق این طرح، در هر استان یک محصول شاخص بومی که زنان تولیدکننده و کارآفرین در فرآیند تولید آن نقش دارند؛ با هدف برند سازی معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، احیا، حفظ و ثبت دانش تولید محصولات بومی شاخص در هر منطقه؛ است.

طبق گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: در فرآیند اجرای این طرح، شاگرد پروری و احیای دانش فرهنگی و زیستی بومی مناطق مختلف کشور؛ محقق گردیده و زمینه برای گسترش و نشر آن مهارت و دانش در سطح استان و کشور، فراهم می‌شود.

این مقام‌مسئول افزود: توجه به تنوع و جذابیت بسته بندی، معرفی مناسب و علمی محصول با هدف توزیع صحیح و فروش و بازاریابی آن؛ از دیگر اهداف این طرح است که درنهایت منجر به استمرار تولید محصولات شاخص بومی استان‌ها خواهد شد.

نظری تاکید کرد: در اجرای این طرح، دفاتر زنان نقش راهبری خواهند داشت و ضمن اشراف کامل و دقیق روی فرآیند طرح، از ظرفیت و همکاری کامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و برقراری تعامل مناسب زنان تولیدکننده در مناطق مختلف با این دستگاه ها، بهره برداری خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، گزارشی از روند صفحه اختصاصی مجازی برای عرضه محصولات زنان تولید کننده و آموزش‌های لازم برای آن‌ها با موضوع کسب و کار موفق در شبکه‌های اجتماعی؛ ارائه داد.
برچسب ها:
ارسال نظر: